lördag 7 januari 2012

Tävling

I år tänkte jag ha en tävling varje månad här på bloggen och nu är det dags för den första.
Priset blir något från vår butik http://www.systrarnasockervadd.se/ .



Kaffeburk Blomma
 I januari månads tävling kan du vinna en fin kaffeburk. Tre burkar lottas ut, så det blir alltså 3 pristagare.

Tävlingen går till på följande sätt:

1 lott - lämna en kommentar i detta inlägg. Skriv gärna vilken färg du skulle vilja ha.

2 lotter - en kommentar + länkning från din egen blogg

Lycka till!

/Charlotte

9 kommentarer:

Helen Lindberg sa...

Klart att jag vill vinna!!!! Jag vill vinna den svarta burken!
*hoppas, hoppas*

Åsa Hellkvist sa...

Jag vill också vinna :-D

Den svarta, men jag är inte så petig ;-)

Anonym sa...

Oj vad svårt! Den svarta tror jag.. De är fina alla tre!

Alexia.

(Tror jag måste välja anonym då jag inte har nån blogg? Vet inte riktigt hur det funkar)

Nilla sa...

Är med för att den vita, silvriga är så fin att jag nästan glömmer att andas!

elphaba@live.se

ragna_marie sa...

Hej! Så snygga, men svart funkar nog bäst hemma hos mig!
Hälsningar Marie

Eva-Tinaś sa...

Oj detta har jag missat! klart jag vill va mä om det inte är försent....Må så gott/Tina
Jag länkar från min sida!
Åsså tror jag den vita passar mig bäst

Karin sa...

Skulle absolut vilja vinna, har ju letat hur länge som helst efter en fin kaffeburk! Alla tre hade passat jättefint hemma hos mig, den vita var nog finast, men även den blå var rolig med lite färg :)

Anonym sa...

Hjälp! Jag har ingen egen blogg.
Men om jag haft skulle jag satsa på den svart-vita.
/Marianne Selin

Charlotte sa...

Sonen i huset har dragit fram vinnarna i januari-tävlingen.

Grattis säger vi till Alexia, Tina och Marianne!!!!

Maila oss era adrsser på info@systrarnasockervadd.se så kommer en fin kaffeburk på posten.
/Charlotte