tisdag 21 oktober 2008

Cinderella

Idag har vi fått ett alldeles underbart paket med städprodukter från Cinderella. Inte trodde man att man skulle bli glad över lite städprodukter, men de är så coola!

Dessa naturliga städprodukter har hyllats i press i Australien, som är Cinderellaprodukternas ursprungsland.

Vi har fått en "All Over Your Home - Multipurpose", en "Good As New Floor Cleaner" och en "Super Fast Oven & BBQ Cleaner". Produkterna är 100% nedbrytbara och innehåller inga farliga ingredienser. Jag kastade mig över Multipurpose och kan intyga att den håller vad den lovar. Den luktar svagt av mint och min mikrovågsugn som har varit hopplöst oren har nu fått ett skimmer som får vem som helst att tro att den är helt ny.

Min snart treårige son gick efter som en svans och sa "Lukta gott", då kändes det också skönt att produkten var helt ofarlig för honom att lukta på.

Vi ser verkligen fram emot att få dessa produkter till vår butik och vi hoppas att våra kunder ska gilla dem lika mycket som vi gör.

Nu ska jag nog kasta mig över de andra produkterna och städa resten av köket! Städning brukar inte vara så här roligt, och ge ananasdoftande golv och passionsfruktdoftande ugnar.

Inga kommentarer: