söndag 6 februari 2011

Tulpanfrossa


Så här års har jag tulpanfrossa! Jag längtar halvt ihjäl mig efter att tulpanerna ska börja spira i trädgården och för att dämpa längtan så fyller jag mitt hus med tulpaner. Just nu är det rosa och vitt som dominerar men smaken brukar variera och nästa vecka tror jag det får bli gula toner. Är inte så förtjust i gult annars men på krokusar och tulpaner passar det perfekt!

Idag har vi haft strålande sol och vi har ägnat förmiddagen åt skridskoåkning. På eftermiddagen blev det en lång promenad med min kära mellansyster.

I butiken kommer vi snart få in dessa sköna juveler. Ska bli riktigt roliga att kunna erbjuda smycken i butiken under våren! Så håll utkik!




Nu är det snart dags för Solsidan, men först blir det fattiga riddare! Mums!

Inga kommentarer: